Ajankohtaista Yhteydenotto/ juttuvinkki Yhteystiedot Tästä Kauppaympyrään
Yrittäjä, joko olet tutustunut Kauppaympyrään?
Uutiset, 21.12.2016 - 16:04, lukukerrat: 180

Nykyisin kaikkien – yritysten, yhdistysten ja julkisten toimijoiden – oletetaan olevan verkossa. Asiakkaat etsivät tietoa tuotteista ja palveluista silloin, kun se heille sopii.

Toiminnan digitalisoiminen on monelle iso ongelma, koska ei ole aikaa, osaamista, rahaa eikä juuri mielenkiintoakaan.

– Tämä on monen yrityksen arkea ja suurin este sähköistymiselle, toteaa myyntineuvottelija Inka Lymi-Viitanen Kangasalan Sanomista.

Tämän vuoksi Kangasalan Sanomat päätti tehdä paperilehden rinnalle sähköisen kauppapaikan, Kauppaympyrän.

Se täydentää hienosti 100-vuotiaan sanomalehden tuoteperhettä, josta löytyy nyt välineet kaikenlaiseen mainontaan.

Kauppaympyrä-palvelu julkaistiin syksyllä 2014.

Verkon sisältöjen paljoudessa yksittäisen yrityksen voi olla vaikeata saada sivujaan näkyville.

Kauppaympyrään on niin monta ovea kuin mukana on yrityksiä ja tuotteita. Asiakas tulee palveluun aina jonkun tarpeen takia, mutta löytää samalla myös paljon muuta kiinnostavaa.

Paikallismediana Kangasalan Sanomia kiinnostaa erityisesti oman kunnan yritysten toiminnan ja kilpailukyvyn tukeminen sähköisten palveluiden avulla.

– Menestyksekäs markkinointi vaatii kokonaisvaltaista ajattelua. Me Sanomissa pystymme rakentamaan printtilehdessä, lehden verkkosivuilla ja Kauppaympyrässä kokonaisuuden, jolla on suuri määrä silmäpareja, Lymi-Viitanen korostaa.

Kauppaympyrä ei kuitenkaan toimi vain verkossa. Se julkaisee laadukasta, paikallista markkinointiviestintää monikanavaisesti ja tiivissä yhteistyössä yritysten kanssa.

Kauppaympyrässä on kaksi puolta. Toinen niistä on yrityshakemisto, toinen verkkokaupan puoli.

Yrityshakemistosta voi hakea eri toimialojen yrityksiä hakutoiminnon avulla. Perusnäkyvyys on kangasalalaisille yritykselle veloituksetonta.

Hakemistoon on ajettu iso määrä yritystietoa, ja yrittäjän kannattaakin nyt käydä varmistamassa, että omat tiedot ovat siellä oikein.

Kauppaympyrän jäsenyritykset näkyvät yrityshakemistossa perusnäkyvyyttä laajemmin.

Kauppaympyrän täysjäsenyys maksaa 490 euroa (plus alv 24 %) vuodessa. Tällä summalla yritys, yhdistys tai julkinen toimija saa käyttöönsä kaikki Kauppaympyrän ominaisuudet, joilla on mahdollista myydä tai markkinoida tuotteita tai palveluita.

Kauppaympyrän jäsenyrittäjät  voivat kirittää kaupankäyntiään  julkaisemalla itse mainoksia ja uutisia.

Jäsenyyteen sisältyy myös maksupalvelut, jolloin voit aloittaa verkkokaupan helposti vaikka vain muutamalla tuotteella.

Chekoutin maksupalveluissa ei ole kuukausimaksua, vaan maksuprovisio menee vain toteutuneista kaupoista.

Asiakas voi tehdä ostoksensa suoraan verkkopankkinsa kautta, yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla tai halutessaan myös rahoituksella.

Myyjäyritykselle maksu tilitetään tapahtumaa seuraavalla viikolla tai luottomaksuissa viikkoa myöhemmin.

Kauppias määrittelee verkkokauppatuotteidensa toimitustavan itse.

Paikallisesti kauppaa tehdessä toimitustapana voi olla nouto kauppiaalta tai Kauppaympyrän noutopisteestä, joka toimii Kangasalan uimahalli Kuohun kahvilassa.

Omien yrityssivujen ja julkaisujen hallinnointi on erittäin helppoa, jonka jokainen osaa halutessaan tehdä sen itse.

Kauppaympyrän ylläpito auttaa tarvittaessa ja pitää sivustoa yllä yrittäjän puolesta pientä korvausta vastaan.

Ensimmäisten yrityssivujen ja mainosten koostaminen kuuluu Kauppaympyrän vuosisopimuksen hintaan. Sivujen päivittämiseen saa halutessaan koulutusta ja jatkossakin tukea.

– Kauppaympyrää kannattaa katsoa sillä silmällä, riittäisikö se yksinomaan yrityksen kotisivuksi. Monelle pienelle yritykselle tämä on helppo ja takuuvarmasti edullinen tapa perustaa kotisivut, joita on helppo itse päivittää, Lymi-Viitanen toteaa.

Katso Kauppaympyrän esittelysivu!

Uutisvirta
Yrittäjä, joko olet tutustunut Kauppaympyrään?
Uutiset, 21.12.2016 - 16:04, lukukerrat: 180

Nykyisin kaikkien – yritysten, yhdistysten ja julkisten toimijoiden – oletetaan olevan verkossa. Asiakkaat etsivät tietoa tuotteista ja palveluista silloin, kun se heille sopii.

Toiminnan digitalisoiminen on monelle iso ongelma, koska ei ole aikaa, osaamista, rahaa eikä juuri mielenkiintoakaan.

– Tämä on monen yrityksen arkea ja suurin este sähköistymiselle, toteaa myyntineuvottelija Inka Lymi-Viitanen Kangasalan Sanomista.

Tämän vuoksi Kangasalan Sanomat päätti tehdä paperilehden rinnalle sähköisen kauppapaikan, Kauppaympyrän.

Se täydentää hienosti 100-vuotiaan sanomalehden tuoteperhettä, josta löytyy nyt välineet kaikenlaiseen mainontaan.

Kauppaympyrä-palvelu julkaistiin syksyllä 2014.

Verkon sisältöjen paljoudessa yksittäisen yrityksen voi olla vaikeata saada sivujaan näkyville.

Kauppaympyrään on niin monta ovea kuin mukana on yrityksiä ja tuotteita. Asiakas tulee palveluun aina jonkun tarpeen takia, mutta löytää samalla myös paljon muuta kiinnostavaa.

Paikallismediana Kangasalan Sanomia kiinnostaa erityisesti oman kunnan yritysten toiminnan ja kilpailukyvyn tukeminen sähköisten palveluiden avulla.

– Menestyksekäs markkinointi vaatii kokonaisvaltaista ajattelua. Me Sanomissa pystymme rakentamaan printtilehdessä, lehden verkkosivuilla ja Kauppaympyrässä kokonaisuuden, jolla on suuri määrä silmäpareja, Lymi-Viitanen korostaa.

Kauppaympyrä ei kuitenkaan toimi vain verkossa. Se julkaisee laadukasta, paikallista markkinointiviestintää monikanavaisesti ja tiivissä yhteistyössä yritysten kanssa.

Kauppaympyrässä on kaksi puolta. Toinen niistä on yrityshakemisto, toinen verkkokaupan puoli.

Yrityshakemistosta voi hakea eri toimialojen yrityksiä hakutoiminnon avulla. Perusnäkyvyys on kangasalalaisille yritykselle veloituksetonta.

Hakemistoon on ajettu iso määrä yritystietoa, ja yrittäjän kannattaakin nyt käydä varmistamassa, että omat tiedot ovat siellä oikein.

Kauppaympyrän jäsenyritykset näkyvät yrityshakemistossa perusnäkyvyyttä laajemmin.

Kauppaympyrän täysjäsenyys maksaa 490 euroa (plus alv 24 %) vuodessa. Tällä summalla yritys, yhdistys tai julkinen toimija saa käyttöönsä kaikki Kauppaympyrän ominaisuudet, joilla on mahdollista myydä tai markkinoida tuotteita tai palveluita.

Kauppaympyrän jäsenyrittäjät  voivat kirittää kaupankäyntiään  julkaisemalla itse mainoksia ja uutisia.

Jäsenyyteen sisältyy myös maksupalvelut, jolloin voit aloittaa verkkokaupan helposti vaikka vain muutamalla tuotteella.

Chekoutin maksupalveluissa ei ole kuukausimaksua, vaan maksuprovisio menee vain toteutuneista kaupoista.

Asiakas voi tehdä ostoksensa suoraan verkkopankkinsa kautta, yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla tai halutessaan myös rahoituksella.

Myyjäyritykselle maksu tilitetään tapahtumaa seuraavalla viikolla tai luottomaksuissa viikkoa myöhemmin.

Kauppias määrittelee verkkokauppatuotteidensa toimitustavan itse.

Paikallisesti kauppaa tehdessä toimitustapana voi olla nouto kauppiaalta tai Kauppaympyrän noutopisteestä, joka toimii Kangasalan uimahalli Kuohun kahvilassa.

Omien yrityssivujen ja julkaisujen hallinnointi on erittäin helppoa, jonka jokainen osaa halutessaan tehdä sen itse.

Kauppaympyrän ylläpito auttaa tarvittaessa ja pitää sivustoa yllä yrittäjän puolesta pientä korvausta vastaan.

Ensimmäisten yrityssivujen ja mainosten koostaminen kuuluu Kauppaympyrän vuosisopimuksen hintaan. Sivujen päivittämiseen saa halutessaan koulutusta ja jatkossakin tukea.

– Kauppaympyrää kannattaa katsoa sillä silmällä, riittäisikö se yksinomaan yrityksen kotisivuksi. Monelle pienelle yritykselle tämä on helppo ja takuuvarmasti edullinen tapa perustaa kotisivut, joita on helppo itse päivittää, Lymi-Viitanen toteaa.

Katso Kauppaympyrän esittelysivu!

Yritysten omat terveiset

Katso yritysten ajankohtaiset tiedotteet täältä!

Tuoretta
Mitä nivelillesi kuuluu?
On aamuja, jolloin on vaikea päästä liikkeelle. Toisinaan nivelten oikuttelu rajoittaa koko päivän askareita ja liikuntaharrastuksia.
Lue lisää »
Kunnon ruokaa sporttiseen makuun
Kangasalan Lentolassa sijaitseva Subway on monen valinta silloin, kun haluaa herkutella pikaisesti, mutta silti terveellisesti. Täytetyt Subway–leivät valmistetaan asiakkaan toiveen mukaan aina tuoreista ja laadukkaista raaka-aineista.
Lue lisää »
Millaista sisäilmaa hengität?
Selittämättömiä oireita kotona tai työpaikalla? ”Mummolanhajua” hiuksissa ja vaatteissa? Mietityttääkö myytävän tai ostettavan asunnon ilmanlaatu?Terveen talon sisäilma ei haise. Selittämättömän hajun tuottaja voi olla vaikkapa homekasvusto rakenteissa.
Lue lisää »